2392 ابتلای جدید به كرونا

2392 ابتلای جدید به كرونا

دكتر میوه: سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 2392 بیمار جدید كووید19 در كشور طی 24 ساعت گذشته آگاهی داد.


به گزارش دکتر میوه به نقل از ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور، اظهار داشت: از روز گذشته تا امروز ۱ خرداد ۱۳۹۹ و برمبنای معیارهای قطعی تشخیصی ۲۳۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.
وی ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۳۵۱ مورد بستری و ۲۰۴۱ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۲۹ هزار و ۳۴۱ نفر رسید.

جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۶ بیمار کووید۱۹ جان خودرا از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۲۴۹ نفر رسید.
وی افزود: خوشبختانه تا کنون ۱۰۰ هزار و ۵۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۲۶۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
جهانپور تصریح کرد: تا کنون ۷۴۶ هزار و ۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
سخنگوی وزارت بهداشت اظهار نمود: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۲ استان موارد فوتی صفر و در ۶ استان، یک مورد فوتی گزارش شده است.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه امسال همچون گذشته روز قدس برگزار نمی گردد، اضافه کرد: با این وجود ممکنست در مناطق سفید که نماز جمعه برگزار می گردد و مردم در این مناطق که برای نماز جمعه شرکت می کنند، در مراسم بزرگداشت این روز نیز حضور داشته باشند. همین طور بر طبق آخرین تصمیمات طرح کاروان خودرویی نیز منتفی شده است.

جهانپور همین طور از مردم خواست تا همچنان پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، بهداشت فردی و عدم تردد غیرضروری را رعایت نمایند.




منبع:

1399/03/02
11:06:20
5.0 / 5
2587
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است