رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر خبر داد

تامین هزینه های دارویی بیماران تا آخر امسال

تامین هزینه های دارویی بیماران تا آخر امسال

به گزارش دكتر میوه رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: تحقق اهداف و ایجاد درآمد پایدار برای اجرای برنامه های عام المنفعه جمعیت هلال احمر مستلزم وجود فرایندی كارآمد و منعطف برای جذب و سازماندهی اعضا و داوطلبان است. با عنایت به سیاست های ابلاغی و برنامه پنج ساله جمعیت هلال احمر، اهداف و راهبردهای نوین با رویكرد توسعه بسترهای مشاركت پذیری داوطلبان در برنامه های انسان دوستانه روزآمد می شوند.


به گزارش دكتر میوه به نقل از ایسنا، محمد نصیری در دومین دوره از نشست مشورتی اصلاح و بازبینی دستورالعمل ها و برنامه های داوطلبانه جمعیت هلال احمر با اشاره به اینكه دستورالعمل های مربوط به خدمات داوطلبانه تابحال چندین بار مورد بازبینی قرار گرفته اند، اضافه كرد: تحقق فرایندی منسجم و پویا كه قابلیت پاسخگویی به نیازهای توسعه ای جمعیت هلال احمر را داشته باشد، مورد نظر قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: آنچه نقش جمعیت هلال احمر را در اجرای برنامه های انسان دوستانه برجسته تر می كند، وجود ظرفیت عظیم و غنی منابع مالی و انسانی داوطلبان است برای همین هم بهره مندی موثر از خدمات آنها مستلزم برنامه ریزی دقیق و ساختاری كارآمد و روزآمد است تا بتوان علاوه بر شرایط عادی، در مواقع بحرانی هم در كوتاه ترین زمان، با بهره مندی از دیپلماسی داوطلبانه، توان شان را برای كمك رسانی به صدمه دیدگان بسیج نماییم.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در همین رابطه اضافه كرد: طی سال های اخیر، رسیدگی به فرایندهای خدمت به زنان، كودكان و قشرهای صدمه پذیر در بحران، از جانب فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر در دستور كار مدیران و رهبران فعالیت های داوطلبانه قرار گرفته است و در همین راستا در نیمه دوم امسال، مددكاران اجتماعی داوطلب جمعیت هلال احمر به صورت رسمی، ارائه خدمات حمایتی در بحران را بعنوان مكمل خدمات امدادی عهده دار می شوند.
نصیری اظهار داشت: پایبندی اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر به اصول بنیادین و انسان دوستانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر بر اعتبار كارت عضویت داوطلبی افزوده است و جایگاه كم نظیر این سازمان در نزد مردم سبب شده است كه بیشتر از گذشته خیلی از شخصیت های برجسته و قشرهای مختلف به جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر بپیوندند.
وی با اشاره به جمع آوری ۲۰۰ میلیارد تومانی كمك های نقدی مردمی در سیل اخیر كشور، اضافه كرد: تا آخر امسال از محل كمك های خیرین و داوطلبان، نسبت به تكمیل پایگاه های امداد جاده ای كانكسی و همینطور تامین هزینه های دارویی بیماران نیازمند اقدام می شود.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار داشت: هدف نهایی بروزرسانی و بازبینی دستورالعمل های مربوط به حوزه داوطلبان، مدیریت بهینه سرمایه اجتماعی و ارتقای كیفی خدمات داوطلبانه است كه این مهم از راه بازنویسی ساختار سازماندهی اعضا و داوطلبان و فراهم سازی بسترهای فناورانه برای تسهیل فرآیند جذب و عضویت داوطلبان قابل دستیابی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، در این جلسه كه با حضور اعضای شورای معاونان سازمان داوطلبان و همینطور معاونان داوطلبان جمعیت هلال احمر استان های تهران، ایلام، هرمزگان، مازندران، گیلان، مركزی، گلستان و هم خراسان رضوی برگزار شد، پیرامون موضوعاتی همچون ارتقای اعتبار كارت های عضویت، بازتعریف عضو داوطلب و خیر و بازآفرینی گروه ها و رسته ای داوطلبی بحث و تبادل نظر شد.



1398/04/21
15:02:15
5.0 / 5
4976
تگهای خبر: بیمار , خدمات , كودكان , مكمل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است