تاكید محققان بر تأثیر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسك در جلوگیری از مبتلا شدن به كووید 19

تاكید محققان بر تأثیر فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسك در جلوگیری از مبتلا شدن به كووید 19

به گزارش دكتر میوه شواهد بدست آمده تایید كننده تأثیر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسك و محافظت از چشم ها در جلوگیری از خطر مبتلا شدن به بیماری كووید 19 است.


به گزارش دکتر میوه به نقل از ایسنا، بررسی جامع شواهد موجود از آن حکایت می کند رعایت فاصله دو متری یا بیشتر از انتقال فرد به فرد بیماری کووید 19 پیشگیری می کند.
همینطور این تیم تحقیقاتی بین المللی با تاکید بر اینکه استفاده از ماسک و حفاظت از چشم ها در کاهش خطر مبتلا شدن به بیماری کووید 19 موثر است، اظهار داشتند: رعایت فاصله گذاری اجتماعی به کاهش قابل توجه موارد مبتلا شدن به این بیماری کمک کرده است.
به قول محققان شواهدی که به صورت مستقیم تایید کننده رعایت این موارد و جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری کووید 19 باشد وجود ندارد، اما استفاده از ماسک در زمان حضور در اجتماعات و همینطور مجهز بودن به ماسک های N95 یا دیگر ماسک های مشابه بیشتر از دیگر انواع ماسک ها افراد را در مقابل این بیماری مصون می سازد.
به گزارش دکتر میوه به نقل از مدیکال اکسپرس، همینطور محققان تاکید نمودند باآنکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و حفاظت از چشم ها در جلوگیری از مبتلا شدن به بیماری کووید 19 موثر هستند، در مجموع هیچ یک از این موارد فرد را به صورت کامل در مقابل بیماری مصون نمی سازد و لازم است افراد در رعایت موارد دیگر همچون شستشوی دست ها دقت داشته باشند.



1399/03/13
13:22:26
5.0 / 5
2374
تگهای خبر: بیمار , بیماری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است