در نشست خبری عنوان شد؛

شیمی درمانی به تنهایی روش درمان سرطان نیست

شیمی درمانی به تنهایی روش درمان سرطان نیست

دكتر میوه: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی، اظهار داشت: شیمی درمانی بعنوان یك روش كمكی در درمان سرطان ها به حساب می آید و به تنهایی نمی تواند سرطان را درمان كند.



به گزارش دكتر میوه به نقل از مهر، دكتر احمد مافی روز شنبه در نشست خبری دوازدهمین كنگره سالیانه كلینیكال آنكلوژی ایران و دومین كنگره بین المللی كلینیكال آنكلوژی كه از ۲۲ تا ۲۴ آذر ۹۶ در هتل المپیك تهران برگزار می شود، اضافه كرد: امسال برای دومین سال این كنگره به صورت بین المللی برگزار می گردد و ۱۲ میهمان خارجی از كشورهای مختلف هم حضور خواهند داشت.
دبیر اجرایی كنگره با تاكید بر استفاده از تجربیات به روز دنیا در این كنگره، خاطرنشان كرد: مهم ترین اهداف كنگره، بررسی جدیدترین روش های درمان سرطان ها خواهد بود.
مافی با بیان اینكه در حدود ۲۳۰ مقاله به كنگره ارسال شده بود، اظهار داشت: از این تعداد، ۸۰ مقاله به صورت پوستر عرضه خواهد شد.
وی در ادامه با عنوان این مطلب كه سرطان ها به دو دسته سرطان های خون و لنفاوی و سایر سرطان ها تقسیم می شوند، اضافه كرد: ۱۰ درصد سرطان ها مربوط به سرطان های خون و لنفاوی است و ۹۰ درصد هم سایر سرطان ها را شامل می گردد.
مافی با اشاره به اینكه شیمی درمانی یك روش مكمل برای درمان سرطان ها تلقی می گردد و به تنهایی نمی تواند در روند درمان سرطان موثر باشد، اظهار داشت: ۵۰ درصد سرطان ها با جراحی و ۳۵ تا ۴۰ درصد هم با رادیوتراپی، درمان می شوند.
وی تصریح كرد: شیمی درمانی می تواند طول عمر بیماران مبتلا به سرطان را افزایش دهد.
مافی با عنوان این مطلب كه اگر درمان سرطان ها با كار تیمی انجام شود تا حد زیادی از روش شیمی درمانی جلوگیری خواهد شد، اظهارداشت: اصل كلی در روند درمان سرطان ها وجود ندارد و بستگی به نوع سرطان، برای آن درمان آغاز می گردد.

1396/09/20
02:01:22
5.0 / 5
4564
تگهای خبر: درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۵

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است