كنفرانس عوارض احتمالی درمان ناباروری برگزار می گردد

كنفرانس عوارض احتمالی درمان ناباروری برگزار می گردد

دكتر میوه: پژوهشگاه ابن سینا، كنفرانس علمی آشنایی با اقدامات پیشرفته در درمان ناباروری و درمان عوارض احتمالی آن را برگزارمی كند.



به گزارش دكتر میوه به نقل از مهر، دكتر آتوسا كریمی جراح و متخصص زنان و زایمان و دبیر علمی این برنامه اظهار داشت: آشنایی با روش های پیشرفته كمك باروری، عوارضی كه ممكن است به دنبال استفاده از این روش ها تولید شود و درمان عوارض تولید شده، همچون اهداف برگزاری این كنفرانس علمی است.
وی اضافه كرد: هم اكنون استفاده از خدمات پیشرفته در درمان ناباروری با بهره گیری از دستگاه های به روز و متخصصان با تجربه علاوه بر مركز درمان ناباروری ابن سینا در تهران، در شعبه استان البرز این مركز هم برای بیماران و مراجعین فراهم است.
دبیر علمی كنفرانس درمان ناباروری، به محورهای مورد بحث اشاره نمود و اظهار داشت: آشنایی با انجام سیكل میكرواینجكشن و عوارضی مانند سندروم تحریك پذیری بیش از اندازه تخمدان(OHSS) و روش های پیشگیری از تولید و درمان آن، بروز خونریزی به دنبال عمل پانكچر تخمدان، ریسك فاكتورها، و درمان موثر برای آن، Torsion یا پیچ خوردگی تخمدان و عرضه روش پیشگیری و درمان و همینطور بررسی بروزترومبو آمبولی به دنبال استفاده از هورمون ها كه جهت سیكل های میكرواینجكشن مورد استفاده قرار می گیرند، همچون مهم ترین محورهای مورد بحث و بررسی در این كنفرانس علمی هستند.
متخصصین زنان و زایمان، فلوشیپ های نازایی، پزشكان عمومی و ماماها همچون گروه های هدف این كنفرانس علمی هستند كه به همت پژوهشگاه ابن سینا از امتیاز مجانی آموزش مداوم جامعه پزشكی برخوردار می شوند. این كنفرانس بامداد پنج شنبه ۱۷ اسفند ۹۶ در بیمارستان كمالی كرج برگزار می گردد.

1396/12/16
18:23:12
5.0 / 5
5131
تگهای خبر: بیمار , پژوهش , تولید , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است