با حضور رئیس جمهور؛

خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع داروسازی تهران شیمی راه اندازی شد

خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع داروسازی تهران شیمی راه اندازی شد

دكتر میوه: رئیس جمهور در اولین روز از سال 1397 هجری شمسی و در جهت شعار پشتیبانی از كالای ایرانی با حضور در مجموعه داروسازی تهران شیمی، خط تولید جامدات و آزمایشگاه مرجع این شركت را افتتاح نمود.


به گزارش دكتر میوه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه همینطور از واحد تحقیق و توسعه داروسازی تهران شیمی بازدید كرد و با توضیحات دست اندركاران این شركت از جزئیات فعالیت ها و تولیدات این تولیدكننده داخلی دارویی آگاه شد.
شركت داروسازی تهران شیمی یكی از بزرگترین شركت های دارویی خصوصی كشور با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه تولید و مبتنی بر توسعه، تولید و بازاریابی محصولات برند – ژنریك است. این شركت در سال 1341 با تولید 16 محصول فعالیت خویش را آغاز كرد و هم اكنون بیش از 120 نوع آمپول، قرص و كپسول، سوسپانسیون و شربت و كرم و پماد، تولید می كند.
این شركت كه با چشم انداز توسعه و پیشرفت در سطح جهانی و هدف افزایش توانایی در رقابت، بهبود كیفیت، ابتكار و نوآوری در محصولات و رویكرد جامع به بازارهای جهانی فعالیت می كند، هم اكنون دارای خط تولید محصولات مایع، خط تولید محصولات نیمه جامد و خط تولید محصولات تزریقی است كه خط تولید محصولات جامد این شركت هم با استانداردهای سه گانه GMP امروز با حضور دكتر روحانی رسماً فعالیت خویش را آغاز كرد.




1397/01/02
11:20:34
5.0 / 5
4856
تگهای خبر: تولید , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است