جعفرزاده: صندوق رفاه دانشجویان وارد حوزه هایی شده كه ربطی به آن ندارد

جعفرزاده: صندوق رفاه دانشجویان وارد حوزه هایی شده كه ربطی به آن ندارد

دكتر میوه: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت وارد حوزه هایی شده كه به آن ربطی ندارد، اظهار داشت كه از منابع این صندوق برای سرمایه گذاری در بانك، اعطای كارت هدیه و سایر هدایا استفاده شده است.



به گزارش دكتر میوه به نقل از ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه علنی بامداد امروز (سه شنبه) و در جریان طرح سوال خود از وزیر بهداشت درباره نحوه هزینه كرد منابع صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، اظهار داشت: در جریان طرح این سوال سه جلسه در كمیسیون بهداشت برگزار گردید و مجموعا ۹ ساعت در این باره بحث و بررسی انجام شد. من حدودا طرح این سوال را از ابتدای سال ۹۶ آغاز كردم و الان خرداد سال ۹۷ است و ببینید كه چه فرآیند طولانی برای طرح سوال طی شده است. در این مدت عاجزانه از وزارت بهداشت خواستم مشكلات را حل كند تا من از طرح سوال انصراف دهم.

این نماینده مجلس ادامه داد: من ۲۰ سوال را مطرح كردم كه سه سوال مربوط به مدیران سنوات قبل است اما در عین حال وقتی وزیر جدیدی روی كار می آید باید مشكلات مربوطه را حل كند. من داوطلبانه تاریخ سوال را چند بار به تعویق انداختم اما اقدامی برای حل این مشكلات انجام نشد.

جعفرزاده در واكنش به اظهارات قاضی زاده هاشمی كه وی را سفارش به اخلاق می كرد، اظهار داشت: وزیر به ما درس اخلاق می دهد و ما را به راه اسلام هدایت می كند. ما باید به فكر بهشت و جهنم خود باشیم یا آقایان؟

این عضو كمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: اگر مستندات سوال را ببینید متوجه می شوید كه چه اتفاقات تلخی افتاده است، مگر اساسانامه صندوق رفاه دانشجویان می گوید منابع این صندوق را برای كاركنان خود هزینه كنید؟ از محل منابع این صندوق ۱۴۰۰ كارت هدیه به مبلغ ۵۲۶ میلیون تومان صادر شده كه یك فقره رسید هم برای آن وجود ندارد. همینطور كارت هدیه سفر از محل اعتبارات صندوق گرفته شده، ۷۰۰ فقره مدیر مالی دانشگاه علوم پزشكی دریافت كرده و حتی یك كاغذ بعنوان رسید برای این مخارج موجود نیست. حرف من این بود كه من را قانع كنید، من شش ماه است می گویم كه بگویید این پول ها كجا رفته كه یك برگ سند هم ندارد. من این حرف ها را بر مبنای دستگاه های نظارتی می زنم، آقای وزیر شما آدم سالمی هستید ولی همه مجموعه تان اینطور نیستند.

جعفرزاده ادامه داد: یك درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ ۷.۳ میلیارد تومان از منابع هدفمندی برداشت شده و ۶۱ واحد ویلا اجاره شده است. خوب است بدانید ۱.۷ میلیارد تومان خلاف مصوبه خودشان در بانك سرمایه گزاری نموده و سود دریافت كرده اند، این كار به چه حقی انجام شده است؟ آنها در دو بانك خصوصی حساب باز كرده اند، پول خوابانده اند و به كاركنان شان تسهیلات می دهند، كدام مرجع می تواند از این خطاها بگذرد؟ من خواهش كردم مستندات را به ما ارائه نمایید.

جعفرزاده با تاكید بر اینكه صندوق رفاه دانشجویان وارد حوزه هایی شده كه به این صندوق ارتباطی ندارد، اضافه كرد: من به این تخلفات رسیدم و خواهش كردم كه مشكلات حل شود اما متاسفانه برخی آقایان از وزارتخانه از بامداد بین صندلی های نمایندگان چرخیدند اما من به نمایندگان گفتم آخرت تان را نفروشید و تكلیف خویش را انجام داد.

مسعود پزشكیان كه اداره جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت، در پاسخ به برخی اظهارات جعفرزاده پاسخی از وزیر را قرائت كرد كه گفته بود من غیر از احادیث نبوی و معصومین مطلب دیگری نگفتم و متهم كردن من به اجرای شو خارج از شان است.




1397/03/08
23:33:18
5.0 / 5
4622
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , دانش , وزارت بهداشت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است