شهریاری خبر داد

تاكید لاریجانی برای پرداخت بدهی شركت های دارویی و تجهیزات پزشكی

تاكید لاریجانی برای پرداخت بدهی شركت های دارویی و تجهیزات پزشكی

دكتر میوه: رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به اینكه پرداخت مطالبات شركت های دارویی و تجهیزات پزشكی شروع شده است، اظهار داشت: قرار شده كه 25 درصد از منابع دانشگاه های علوم پزشكی برای پرداخت بدهی های شركت تجهیزات پزشكی و دارویی اختصاص پیدا كند بنابراین این شركت ها امیدوار باشند كه به تدریج مطالبات شان پرداخت می گردد.


حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا درباره اقدامات انجام شده برای پرداخت مطالبات شركت های تجهیزات پزشكی و دارویی، اظهار داشت: بر مبنای اطلاع ما در جلسات برگزار شده در كمیسیون بهداشت قرار شده كه 25 درصد از منابع دانشگاه های علوم پزشكی برای پرداخت بدهی های شركت های تجهیزات پزشكی و دارویی اختصاص پیدا كند كه این كار در حال انجام می باشد.

وی ابراز امیدواری كرد كه مطالبات شركت های تجهیزات پزشكی و دارویی به تدریج پرداخت گردد چون منابع دانشگاه های علوم پزشكی با این شرط به آنها داده می شود.

رییس كمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره نحوه تخصیص ارز به این شركت ها، اظهار داشت: مقرر است كه ارز مورد نیاز شركت های دارویی و تجهیزات پزشكی به آنها داده شود البته به این شرط كه وزارت بهداشت تایید كند كه آنها تجهیزات مورد را وارد می كنند.

وی در انتها از تاكیدات رییس مجلس برای پیگیری هر چه سریعتر پرداخت بدهی های شركت های تجهیزات پزشكی و دارویی سخن گفت.




1397/05/15
14:42:57
5.0 / 5
4878
تگهای خبر: بهداشت , پزشك , تجهیزات , دانش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است