در صندوق نوآوری و شكوفایی؛

داروی درمان میگرن رونمایی گردید

داروی درمان میگرن رونمایی گردید

دكتر میوه: داروی درمان میگرن (میگرن كات) در صندوق نوآوری و شكوفایی رونمایی گردید.



به گزارش دكتر میوه به نقل از مهر، اسپری بینی برای درمان میگرن كه توسط یكی از شركت های دانش بنیان مستقر در پارك فناوری پردیس به تولید رسیده امروز با حضور رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شكوفایی رونمایی گردید.
این شركت پیش از این ها موفق به تولید پودرهای درمان سردرد میگرن شده بود و الان برای نخستین بار در جهان اسپری بینی برای مهار سردرد و درمان میگرن را تولید كرد.
این شركت دانش بنیان توسعه یافته در جهت طراحی داروهای میگرنی فعالیت می كند.
میگرن كات (اسپری بینی) برای پیشگیری از حملات میگرنی استفاده می گردد و اثر تسكین دهنده حین بروز حمله سردرد را دارد. این دارو بعنوان نخستین داروی اپلیكیشن دار اختصاصی به حساب می آید.
از وضعیت های این دارو می توان به جذب سطح وسیعی از دارو با استفاده از عروق خونی اشاره نمود. این شكل دارویی راحت و مطمئن برای مصرف بیمار است و اثرگذاری زیادی بر مغز به واسطه اعصاب بویایی دارد. همینطور اسپری بینی با دسترسی مناسب به سیستم لمسی می تواند اثرگذار در درمان میگرن باشد.
كارآزمایی بالینی این دارو در بیش از ۳۰۰ بیمار میگرنی مورد استفاده قرار گرفته كه ۸۱ درصد آنها درمان شده اند.
تركیب موثر مواد طبیعی استخراج شده از گیاهان دارویی توانمند در كاهش و حذف سردردهای میگرنی شامل سینوئل، اوكالیپتول، آلفایونون، آنتول لینالول، كارواكرول می گردد.
هر پاف اسپری بینی ۱۰۰ میكرولیتر پاشش انجام می دهد و قطر ذرات در هر پاف اسپری داروی میگرن در حدود ۱۰ میكرون است. این اندازه سبب گسترش بهینه دارو در حداكثر سطح ممكن مخاط بینی می گردد.
میگرن كات دارویی است كه حاصل 25 سال مطالعات محققان ایرانی و بین المللی كه متشكل از عصاره تركیب گیاهان دارویی مختلفی همچون اسطوخودوس، بنفشه، رازیانه، گشنیز، مرزن جوش و اكلیل الملك است كه در منابع طب سنتی ایران از آنها بعنوان رفع كننده سردردهای میگرنی یاد شده است.
میگرن كات علاوه بر اثربخشی مثبت و درمان سردردهای میگرنی، به كاهش شدت سایر سردردها در زمان درد كمك می نماید.

1396/12/19
17:32:11
5.0 / 5
4924
تگهای خبر: بیمار , تولید , دانش , درمان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان دكتر میوه

دکتر میوه

تگهای دكتر میوه

دکتر میوه

دکتر میوه دكتر میوه

رژیم غذایی و معرفی خواص میوه ها

drmiveh.ir - حقوق مادی و معنوی سایت دكتر میوه محفوظ است